"Piękno kobiety nie przejawia się w ubraniach, które nosi, w jej figurze lub sposobie w jaki układa włosy. Piękno kobiety musi być widoczne w oczach, ponieważ są one drzwiami do jej serca - miejsca gdzie mieszka miłość."

Audrey Hepburn

wtorek, 1 maja 2012

Powrót!

Minęły niespełna 2 miesiące od pojawienia się mojego poprzedniego posta, a wszystko przez to, że prężnie ruszyły już przygotowania do mojego ślubu. Dzisiaj chciałabym pokazać Wam co już czeka na mnie w garderobie:) Buty są idealne, a w momencie kiedy zobaczyłam je butiku usłyszałam jak powiedziały do mnie "mamo" :) Kolczyki z kryształków Swarovskiego w rzeczywistości mają taki sam kolor jak buty. No i zaproszenia.. Robię je sama w kolorze przewodnim naszego ślubu i jestem strasznie ciekawa co o nich myślicie? Uważacie, że wypada wręczać własnoręcznie przygotowane zaproszenia na tak ważne wydarzenie (przynajmniej dla nas:)) ?









Pozdrawiam Was serdecznie w te upalne dni! ;)

7 komentarzy:

  1. w końcu się pojawiłaś:))
    cudowne zaproszenia, są przepiękne i w dodatku sama je zrobiłaś - podziwiam!:)
    buciki świetne:)

    już nie mogę doczekać się Twoich zdjęć ślubnych:))
    a kiedy masz dokładnie ślub?

    OdpowiedzUsuń
  2. wielkie dzieki! sama nie mogę się ich doczekać:P a żoną będę od 18 sierpnia :D pozdrawiam ciepło! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne buty, cudowne zaproszenia!


    Pozdrawiam!

    eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki serdeczne, opinia na temat zaproszeń jest dla mnie szczególnie istotna:)

    pozdrawiam ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wolałabym te buciki na troche wyższej platformie, ale mimo wszystko bardzo mi sie podobają!
    kolor jest przepiękny i ostatnio mogłabym mieć w nim wszystko!
    obserwujemy się? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne buty, a kolczyki przepiękne :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ważne, że powróciłaś :) Buty i kolczyki- cudeńka!

    OdpowiedzUsuń